dimarts, 14 de juliol del 2009

Santiago de Compostela, Finisterre i mariscades!

Tal i com vaig dir a no sé en quin post, hem marxat uns dies a Galícia. Posaria moltíssimes fotografies que hem fet, però us deixo amb la del botafumeiro en acció. Vam estar a Finisterre o Fisterra (com ho diuen ells), impressionant!, i vam menjar unes mariscades, pop a la gallega, percebes, pastís de Santiago, etc. que potser ho hauria d'haver escrit tot en majúscula de lo boniiiiiiiiiiiiiiiiiiissimmmm que estava tot! Em va agradar molt, i sobretot, s'hi estava molt fresquet... al arribar a Reus... tornem a la xafogor! Ara vull fer un tros del Camino... la veritat és que l'ambient s'encomana.
Fins demà!

2 comentaris:

lalisnake ha dit...

Ei!!! Jo m'apunto a fer un tros del Camino... Aixi que si mai el fas i em va be... Jo vinc!! Espero que ens veiem aviat que ja tinc ganes de veure a la patufeta!!!

Una abraçada

maria ha dit...

Ok Lali! quan em decideixi t'aviso!
petons!