dimarts, 1 de setembre del 2009

Setembre

1 de setembre, s'han acabat les vacances, tornem a la rutina, tornem a treballar, tornem a l'escola! La Maria avui ha tornat a començar l'escola bressol. Ha plorat bastant, volia la mama... i a mi, les hores m'han passat mooooolt a poc a poc.... quan l'he anat a buscar feia deu minuts que dormia. Pobrissona meva!
Aquests dies li he estat fent una bossa per a la robeta que té a l'escola (la robeta de "per si de cas" :-D), i el resultat ha estat el següent:
Per davant:

Per darrera:
No podia faltar algun detallet de ganxet...
Demà serà un altre dia.

1 comentari:

margarida ha dit...

ohhhh! pobrissona quina pena!!!!
però amb aquesta bossa segur que hi anirà més contenta!

quan veig que vas fent cosetes em dones moltes esperances, jo ara amb la Laia no puc fer res de ganxet...i tinc un monoooooo!!!