dijous, 26 d’agost del 2010

l'ovelleta ens envia records des de Montreal!


Avui no he fet ganxet, s'estava molt bé a la platja! Però a l'arribar, he passat a visitar a les Ganxetes del Pòrtia, que avui teniem visita de la Ginesta! tenia ganes de veure-la i parlar-hi, ... i de veure a la resta de ganxetes perquè fem molt de goig! :)

La Ginesta m'ha dit que sortia una fotografia de la meva ovelleta viatgera al blog Casi en Serio de la Jackie Rueda, recordeu? Va anar al Canadà i ja em van dir que havia arribat bé, però que l'estessin cuidant tant i tant bé no ho sabia! Pel que es veu la Valeria, la cuida i la mima molt i inclús la porta de pesca! jejej
Passeu i visiteu el blog de la Jackie, entretingut i bonic de llegir i de veure fotografies precioses!
gracias Valeria por la foto! :)

3 comentaris:

ginesta ha dit...

quina gràcia la foto, oi? vaig pensar que t'agradaria saber que l'ovelleta estava tan i tan ben cuidada per la Valeria! :)
A veure si em puc tornar a escapar un altre dimecres! va estar bé poder xerrar, encara que no fos de fotos...!

Laia ha dit...

Quina ilusió veure com una cosa que has fet amb tant de carinyu estigui tan ben cuidada, oi? Així dóna gust fer cosetes.

Núr ha dit...

És bunik veure com la gent que ha rebut un regal el cuida amb tant d'afecte, oi? :D