dilluns, 29 de novembre del 2010

1a guerrilla del ganxet. Reus 2010

Doncs si, el poder de les ganxetes és gran! amb màscara de ganxet i cinta al cap, el dissabte a la nit, ben entrada la matinada, ens vam "armar" i cap al c. Llovera de Reus, a guarnir-lo ben guarnit, ben colorit i amb etiqueta i tot! 
L'experiència va ser inexplicable, veure que avui dilluns encara hi era pràcticament tot et fa somriure, però el millor de tot, són les guerreres, amb antifaç i sense!

ganxetes


el comando


_MG_6499


_MG_6483


_MG_6471


_MG_6468

per repetir... QUAN? :)

6 comentaris:

Ganxetades ha dit...

Quina enveja em feu tanta ganxetera junta!!!

lo didal ha dit...

Molt bé aquest post!!
El llistó l'hem posat molt alt.... Va ser molt divertit!!

Smile Felt ha dit...

Ke bones per favor... A vore si em passo pel centre i ho veig... Bsts!!!

Laia ha dit...

Ostres, que divertit. Esteu molt guapes totes amb els antifassos, en plan "delincuentes". Jajaja.

RingTailedLemur ha dit...

Quina bona pensada!
M'ha semblat una idea fresca, divertida i molt entranyable! per quan una incursió guerrillera al meu poble? M'encantaria llevar-me un dia i trobar-me Sant Cugat folrat de coloraines!

Lucieta ha dit...

Grandes!!