dimarts, 24 de gener del 2012

un coixí en una hora!

Fa temps vaig comprar unes teles molt reboniques, amb les quals tenia un projecte en ment... no era pas un coixí, però no he tingut temps material per a fer res més! volia fer-li a la Maria una "barbie alternativa", que no dic pas que no li faci algun dia, però ara per ara no puc, però com m'agradaria poder-n'hi fer una! 
De moment vaig utilitzar les teles per fer-li un coixí, aquest coixí!


Resulta que una de les teles és del conte de la Rínxols d'or i la Maria n'està encantada. A més domina el color princesa! no podia ser més encertat. Dorm amb el coixí al costat, juga amb el coixí, seu sobre el coixí per dinar o sopar o esmorzar o berenar, salta sobre el coixí, prenem el coixí a veure els avis, ... si ho arribo a saber el faig abans!! :)
La veritat que en una estoneta el dissabte el vaig tenir llest.

10 comentaris:

ginesta ha dit...

Quina passada, Maria! I en una hora l'has tingut fet?? Això és que ja tens dominadíssima la màquina de cosir!!

Lucieta ha dit...

Muy bonita entrada y preciosas las telas María!

orange/chocolate ha dit...

Saps que m'encanta, veritat? i tu ets la que no saps fer servir la màquina de cosir?? ja m'estàs ensenyant que la meva està morta d'avorriment!!

Ganxetades ha dit...

Què bonic, no m'estranya que no el vulgui deixar per res!!!

montse cf ha dit...

Artista!

Núr ha dit...

La roba dels ossets és fantàstica! :D

Laia ha dit...

Que mono!

lo didal ha dit...

Maria quina passada de coixí i només en una hora? No, si li agafes el truquillo a la màquina ja ens podem calçar.... ets una mega crack i les fotos genials.... n'hauré d'aprendre....
Fins avit i petons ganxetils!!!!!!

Jackie ha dit...

Me encantaria que le dieras clases a Marianne, mi hija. Esta loca por hacer cojines. No quieres venirte a mi casa por una semanita? :D

maria ha dit...

Gràcies a totes!
Ginesta, si! en una hora... però està fet molt ràpid, les costureres segur que li troben mil fallos...
Jackie, te va bien en marzo? o prefieres abril?? no me lo digas dos veces, que vengo! con lo que me gustaría visitar Montreal!