dissabte, 10 de març del 2012

si, jo també...

Jo també he caigut a l'epidèmia de collitis, ja em dura des d'abans de Nadal...
Tant, que ja en porto 17! ups! de negres, grocs, verds, carbasses, granates, liles, marrons, grisos, blancs...! i per mi només me n'he fet dos...
I tal com diu la Margarida, és molt gratificant trobar-te a algú pel carrer, a qui li has regalat un coll, portant-lo posat.
I mira que és fàcil de fer!
mosaic colls

El Tete em diu que semblo la dona d'aquest video:


Una mica identificada ahir i avui potser si que m'hi sento, que he fet aquests quatre seguits... però jo amb el ganxet!
Bon cap de setmana!

12 comentaris:

montse cf ha dit...

María! si es que hiciste de todos los colores!!!!
Que bien, así no tendrás problema en hacer conjunto con la ropa. Puedes poner uno cada día, jajaa!!
Genial!!
Un beso :)

orange/chocolate ha dit...

I què bonic que queda en tots els colors!! A veure si t'animes i quan tinguis temps prepares un tutorial, això sí per nivell 0!!!
Petons

Ana ha dit...

Jajaja, no te lo vas a creer pero mi madre ha llegado hoy de visita, con uno de esos, y le he contado que mi amiga Maria (a la que espero conocer en breve!) los hace preciosos!

maria ha dit...

Montse!! sabes que los he regalado todos excepto dos?? ... casi todo mi entorno lleva uno! jajajaj!

Àngels! si és molt i molt senzill de fer! si comences no podràs parar!

A si Ana?! que bien! es igual a estos?

Ganxetades ha dit...

És inevitable, són fàcils, ràpids i queden genial, tothom acaba fent algun!

margarida ha dit...

Nena! Ja tardaves a fer el post! tu que ets la responsable de l'epidèmia reusenca!
M'encanta el mosaic, i els colors són preciosos!

margarida ha dit...

Nena! Ja tardaves a fer el post! tu que ets la responsable de l'epidèmia reusenca!
M'encanta el mosaic, i els colors són preciosos!

Anònim ha dit...

Haurem de quedar un dia i fer una foto de grup amb tots els colls que hem fet!!! Jo he perdut el compte de tants que n'he fet! jajaja

Lua ha dit...

Que xulu amb la composició de fotos en varis colors! m'encanta! queden molt bé! potser també n'hauria de fer un... vaig a mirar-me bé el patró, que sembla facilet.

Laia ha dit...

Quin èxit aquests colls :)
El video em va encantar la primera vegada que el vaig veure i vaig pensar que podria acabar com ella, jiji. Tinc els cabells igual de llargs ;)

ginesta ha dit...

m'agraden les fotos i el vídeo, Maria :) 17, ja?? quina passada! la veritat és que el patró ha estat la troballa de l'hivern!

Ana ha dit...

María, el punto no es el mismo (de hecho me gusta más el tuyo) pero la idea sí, los hace una amiga suya.