dimarts, 19 de juliol del 2011

un {post} diferent

No sóc de fer aquests tipus de posts... si no, repasseu cadascuna de les entrades que he fet des que vaig començar amb el blog... (mmm... al 2009! ja??).
Però es que la sortideta que vam fer, els colors que vam trobar, els paisatges que vam veure, el relax que vam gaudir, el soroll de l'aigua que vam sentir no es poden passar per alt i he decidit escriure-ho aquí.
El segon cap de setmana de juliol vam anar de càmping, amb la Maria, el primer cop que hi anàvem, amb la tenda. Vam anar cap al Pirineu aragonès, al Parc Nacional d'Ordesa i Monte Perdido. Preciós.
La Maria va xalar força... bé, MOLT! dormir a terra! que fort! Dormim en una "caseta de color vermell"! amb finestra!... això deia ella.


Flors, maduixes silvestres, pedres ratllades col.locades fent trenet, ...
 Paisatges verds, petites caminades, córrer i estirar-nos a l'herba...


 collir floretes i bolets (!?), al Valle de Pineta:


No em pregunteu per què, però tenia ganes de fer aquest post (etern!)... serà que em faig gran? ups! llavors la Maria també! (no vull!!)

7 comentaris:

orange/chocolate ha dit...

Maria!!!!És un post preciós!! Per què serà que als nens els agraden tant les tendes de campanya? Les fotos són precioses, me n'he enamorat d'unes quantes!!Petons

maria ha dit...

gràcies Àngels! no sé perquè, però s'ho va passar genial! =)
petons!

Laia ha dit...

Doncs a mi aquest post ,m'ha encantat. A mi si que m'agrada fer posts de quan faig excursions d'aquestes, són moments que disfruto molt i per això m'agrada compartir-los. La Maria està guapíssima!

ginesta ha dit...

Molt xulo el post, Maria! I les fotos també!

margarida ha dit...

Mira que a mi això dels càmpings em fa una mandra...Però amb aquesta entrada m'has fet venir ganes de treure la pols a la tenda i marxar ara mateix! Sovint no calen gaires luxes per xalar oi?
M'hauràs d'explicar bé on és aquest càmping.

Ganxetades ha dit...

Un cap de setmana per recordar i un post preciós. Nena, quines fotos!!! Espectacular!!

maria ha dit...

Gracias a totes!!
Margarida, quan vulguis en parlem, ok?