dissabte, 30 de juliol del 2011

~ laia ~

I la nostra veïna més petita ja té dos anys! i pensar que vaig conèixer a la seva mare quan encara no hi era però ben poc faltava perquè arribés, i sino, mireu aquí! i mite-la! 2 anys ja! i molt espavilada que és! i bonica!

Com a regal de part nostra, li he volgut fer un joc de fustetes com aquest (ja veus que la idea no és meva, Margarida...), i aprofitant que el meu pare és fuster i que tenia uns deures similars per fer per al seu nét i la seva néta, li vaig dir que tallés unes fustetes de més.
I amb un parell de tardes ho vaig tenir llest, sortint això:


i llavors, per a posar-les vaig pensar que un cistellet de ràfia de color seria ideal. Així ella també podria aprofitar-lo (deixant les fustetes a casa, es clar!) per anar a comprar amb la seva mare, o posar-hi el berenar quan vagin a la platja, o el que vulguin! =)
I va sortir-ne això, adaptant aquest patró!


està bé treballar la ràfia com a "ganxet d'estiu"!


Esperem que t'agradi i hi juguis!
Només ens queda dir-te:



EDITO: Cal dir que la Maria també va pintar i ho va fer molt i molt bé ;)

8 comentaris:

ginesta ha dit...

ohh!! quina monada, Maria!! :) m'encanta el regal! i a més, fet a mà i en equip! ens veiem a la festa!!

orange/chocolate ha dit...

Maria!!! Quina preciositat de regal!! Les casetes han quedat moníssimes. M'agraden molt els detallets que heu pintat: el gat, el banc... i la idea de fer un cistellet de ganxet per guardar-les no podia ser millor!! Felicitats a la Laia, a tu i a la Maria per aquestes meravelles!! Petons

Laia ha dit...

Quina bona idea! I t'ha quedat molt maco!

maria ha dit...

Ginesta, Àngels i Laia! moltes gràcies per passar! =)

margarida ha dit...

Ueeeeeee!!!!!!! Nostres nostres són nostres i ens encanten! No saps quina emoció rebre un regal com aquest. No paro de mirar-me tots els detallets, són una preciositat. A més han deixat tota l'habitació de la Laia perfumada d'olor de fusta...mmm com m'agrada!
I la cistelleta? una preciositat. Maria ja t'ho vaig dir i redir, però no me'n canso pas: Gràcies!
(ara m'has posat el llistó massa alt...què li hauré de regalar jo a la Maria quan en faci 3? TRES???? Aaaai que gran!, sort que encara em queden uns mesos...)

I quin post eh? m'has fet posar vermella i tot. Hauré d'imprimir-lo per guardar-lo a la carpeta de postals i cartetes de la Laia
quina gràcia recordar el post de les casualitats...Com passa el temps!

Lucieta ha dit...

Molt maca la idea!! La niña va a alucinar :)
Un regal molt colorit i feliç!!

Ganxetades ha dit...

Les casetes t'han quedat molt boniques, jo també les tinc a la llista de "idees per regalar", jeje.

natàlia ha dit...

Maria, però quina passada!!!! És xulíssim! A veure si la Marga ens ho ensenya "en directe"!