dijous, 4 d’agost del 2011

bebés y más {de nou}!

L'any passat es van posar en contacte amb mi de la web Bebés y más, per saber si podien publicar una foto de la Maria corrent cap a la platja, em vaig posar molt contenta i els vaig dir que si! va sortir publicada aquí.

I abans d'ahir vaig rebre un mail demanant per publicar-ne una altra!! la foto que els ha interessat ha estat aquesta, tirada en motiu del tema 'estiu' de Quarts d'una. La vaig fer a l'escapada de càmping que vam fer a principis de juliol, i que vaig explicar en aquell {post} diferent.

I avui ha sortit publicada!!! la meva Mariona surt corrent en aquesta web tan interessant, aquí!!



gràcies de nou!!!

5 comentaris:

Lola Rovati ha dit...

Gracias a tí por compartir con nosotros la foto de tu preciosa pequeña.
Un saludo y buen verano!

margarida ha dit...

artistassa! quin orgull no? moltes felicitats! Una foto maquíssima

Laia ha dit...

Apaa, n'estaràs orgulloes, eh, jeje.

ginesta ha dit...

què guai, Maria! m'encanten les dues fotos. Quin honor això que te les vinguin a demanar, no? :) enhorabona!

lo didal ha dit...

Nena he anat tant de cul i amb problemes amb el blogger que no t'he pogut deixar cap comentari abans. El regal de la Laia, magnífic, les fotos de l'excursió xulíssimes, i la teva nena per menjar-se-la! Espero que hagi anat molt bé l'estiu!!!